WIR Capgemini & Efma
Ενδιαφέρονται στοιχεία για την ασφαλιστική αγορά και τους InsurTechs παρουσιάζει έρευνα της Capgemini σε συνεργασία με την Efma.
Η Παγκόσμια Έκθεση Ασφάλισης (WIR) του 2017, που παρουσίασαν πριν λίγες μέρες Capgemini και Efma, διαπιστώνει ότι έρχεται ένα νέο κύμα ψηφιακής τεχνολογίας που θα επηρεάσει πολλούς ασφαλιστικούς τομείς.
Παρά την σύντομη ιστορία τους, οι InsurTechs άλλαξαν το πρόσωπο της αγοράς, επισημαίνει η έρευνα. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι από 8.000 καταναλωτές που ερωτήθηκαν παγκοσμίως, στην έρευνα WIR, σχεδόν το ένα τρίτο (31,4%) δήλωσαν ότι βασίζονται στους InsurTech είτε αποκλειστικά είτε σε συνδυασμό με παραδοσιακά κανάλια διανομής, για την πρόσβαση σε ασφαλιστικές υπηρεσίες.
Οι ερωτηθέντες δήλωσαν επίσης ότι οι InsurTechs έχουν κερδίσει την φήμη για καλύτερη σχέση ποιότητας / τιμής, έγκαιρης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης.
Σε γενικές γραμμές, διαπιστώνει η έρευνα, οι πελάτες δεν είναι έτοιμοι να απομακρυνθούν από τους δεσμούς που έχουν από καιρό με τους παραδοσιακούς διανομείς ασφαλιστικών προϊόντων, επικαλούμενοι την ασφάλεια και την προστασία από απάτες (45,9%), την αναγνώριση σήματος (43,7%) και προσωπική αλληλεπίδραση (41,6%) . Επιπλέον, το 39,8% των πελατών λένε ότι εμπιστεύονται τους ασφαλιστές τους, σε σύγκριση με μόνο το 26,3% που εμπιστεύονται τους InsurTechs.
Οι ασφαλιστές συμφωνούν ότι τα συμπληρωματικά πλεονεκτήματα των InsurTech και των παραδοσιακών καναλιών αποτελούν μια σταθερή περίπτωση συνεργασίας.
Περισσότερα από 100 ανώτερα στελέχη που πήραν μέρος στην έρευνα, από διάφορες ασφαλιστικές εταιρίες, σε 15 αγορές, μια ισχυρή πλειοψηφία (75%) δήλωσε ότι η ανάπτυξη των δυνατοτήτων των InsurTech θα τους βοηθήσει να ανταποκριθούν καλύτερα στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών. Και περισσότεροι από τους μισούς (52,7%) συμφώνησαν ότι οι δυνατότητες των InsurTech θα τους βοηθούσαν να σχεδιάσουν γρήγορα εξατομικευμένα προϊόντα.

Πηγή: asfalisinet.gr